ספטמבר 9, 2022 מאת עורך 0

גן "חלילית" ברמת גן

תושבי רמת גן והסביבה, מחפשים את הגן שיעזור לילדים שלכם לפרוח, במלוא מובן המילה? הסביבה החינוכית הנכונה בגיל הצעיר, חשובה מאוד לילדים. גן חלילית רמת גן, משלב בין גישה חינוכית נהדרת, הרבה מוזיקה, חוגים ומעל הכל – יחס חם ואישי. הכל ניתן לילדים מכל הלב וברוחב לב. צוות הגן גדול מספיק וכמובן מיומן מאוד, על מנת שכל ילד וילדה יקבלו חום, אהבה, השגחה, חיבוק ומילה טובה.

הילדים מרוצים וההורים גם

בשביל להבין יותר על האווירה של גן חלילית רמת גן, צריך פשוט להתרשם ממה שהורי ילדי הגן נוהגים לספר. הורים של ילדים שלמדו בגן או שהולכים אליו כעת, משבחים וממליצים. זה פשוט כך, הילדים מרוצים וההורים מרוצים שהילדים שמחים. זהו גן שכיף לקום בשבילו בבוקר. פה משקיעים מחשבה בכל פרט ובכל תו. משקיעים בצעצועים, במשחקים, במתקנים ובכל היתר. וכמובן ארוחות חמות ומזינות, פעילות חינוכית עשירה ומגוונת, פעילות חברתית המותאמת לגילאי הילדים, משחקים והעשרה בשפע.

אווירה מעשירה ומוזיקליות מהנה

בגן חלילית רמת גן מקפידים על אווירה מעשירה ומוזיקלית, שמביאה עימה ערך מוסף. המוזיקה כדרך חיים מקנה לילדים שמשתתפים בפעילויות, את היכולת לפרוח, לנגן, להשמיע ולשמוע. הפעילות עם כלי נגינה והפעילות המשחקית והחינוכית המגוונת, מבוססים על הרבה חשיבה, הבנה פדגוגית וניסיון מעשי. והניסיון מלמד שסביבה נעימה ומוזיקה נעימה, עוזרים להתפתחות המוח, להתפתחות החשיבה וההבנה הרגשית גם יחד. כך הילדים נהנים משעות של כיף, מפיקים תחושה של מסוגלות אישית וחברתית, מתנסים במוטוריקה עדינה ועוד. והכל בליווי צוות חינוכי, גננת ומטפלות מנוסות.
צוות מנוסה, מלא חום ואהבה
ועוד כמה מילים לגבי הצוות. בגן חלילית מקפידים להעסיק אך ורק צוות מנוסה, מלא חום ונתינה והכל באהבה. זה לא משהו שאפשר לפספס, אפילו לאחר ביקור קצר להתרשמות. כאשר הצוות מקבל מהנהלת הגן יחס טוב וסופג את הגישה המתאימה, נוצרת אווירה משפחתית שכל הילדים נהנים ממנה. כמה כיף להכיר גן שבו מתחילים את הבוקר בחיוך. בזכות זה ובזכות הניסיון, הצוות והאווירה, הילדים הולכים לגן בשמחה.