מקלחון
נובמבר 24, 2023 מאת עורך 1

איך לבחור מקלחון לחדר אמבטיה

אחד השיקולים החשובים ביותר בבחירת מקלחון לחדר האמבטיה שלך הוא גודל החלל ופריסה. המקלחון שתבחר צריך להתאים בנוחות לאזור הזמין מבלי להרגיש צפוף או צפוף. יש מגוון אפשרויות לבחירה, כולל מקלחונים פינתיים הפופולריים ביותר, שיכולים להיות מרובעים, מלבניים או עגולים. בנוסף, מומלץ לשקול מקלחון, שניתן להתאים בקלות לצרכים ולהעדפות הספציפיות שלכם. בסופו של דבר, הגודל והפריסה של חדר האמבטיה שלך ישחקו תפקיד גדול בקביעת סוג המקלחון המתאים ביותר לחלל שלך.

גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בבחירת מקלחון הוא לחץ מים וזרימה. יש לבדוק את הלחץ המינימלי הנדרש להבטחת זרימת מים נוחה וקלה. מקלחון עם ראש מקלחת מתכוונן הוא אופציה מצוינת, המאפשרת לך להתאים אישית את לחץ המים והזרימה לפי טעמך. בנוסף, אם אתם מחפשים מקלחון שמשמש גם כאמבט, מקלחון בשילוב אמבטיה עשוי להיות אידיאלי. מקלחונים אלו מציעים צדדיות ונוחות, ומאפשרים לכם ליהנות מאמבטיה מרגיעה ומקלחת מרעננת ביחידה נוחה אחת.

בבחירת מקלחון לחדר האמבטיה, עליכם להתחשב גם בהעדפות ובצרכים האישיים שלכם. לדוגמה, אם יש לך מוגבלות בניידות, אולי כדאי לשקול מקלחת עם מוטות אחיזה ורצפות מונעות החלקה. אם אתם דואגים לפרטיות, אולי תרצו לבחור מקלחון עם זכוכית חלבית או וילון מקלחת. בנוסף, אם אתם משפצים חדר אמבטיה חשובה פגישת ייעוץ משותפת עם מעצב ואינסטלטור. זה יבטיח שהמקלחת שתבחר משתלב בצורה חלקה בעיצוב הכללי של חדר האמבטיה שלך ומותקן בצורה נכונה לביצועים מיטביים ואריכות ימים.

סוגים של מקלחונים

ישנם מספר סוגים שכדאי לקחת בחשבון כאשר אתם בוחרים מקלחון לחדר האמבטיה שלכם. מקלחונים חשמליים הם בחירה פופולרית מכיוון שהם מחממים מים לפי דרישה ואינם דורשים מיכל מים חמים. מקלחונים אלו בדרך כלל קלים להתקנה וחסכוניים יותר באנרגיה מאשר סוגי מקלחונים אחרים. עם זאת, ייתכן שהם לא יתאימו לבתים עם לחץ מים נמוך, מכיוון שהם דורשים זרימה מינימלית כדי לפעול ביעילות.

סוג מקלחון נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא מקלחון מיקסר, שמערבב מים חמים וקרים לטמפרטורה הרצויה. מקלחונים אלו מגוונים יותר ממקלחונים חשמליים מכיוון שניתן להשתמש בהם עם מגוון מערכות לחץ מים. הם זמינים גם במגוון סגנונות ועיצובים, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית עבור אלה המחפשים לשפר את האסתטיקה של חדר האמבטיה שלהם. עם זאת, הם עשויים להיות יקרים יותר להתקנה מאשר מקלחות חשמליות, כי הם דורשים אספקת מים חמים וקרים.

מקלחונים כוחניים הם אפשרות שלישית שכדאי לשקול, במיוחד למי שרוצה חווית מקלחת עוצמתית ועוצמתית. מקלחונים אלו משתמשים במשאבה להגברת לחץ המים ויכולים לספק זרימת מים חזקה יותר מאשר סוגים אחרים של מקלחות. עם זאת, הם יכולים להיות רועשים ואולי לא יתאימו לבתים עם לחץ מים נמוך. בבחירת מקלחון, חשוב לקחת בחשבון את הצרכים וההעדפות הספציפיות של המשפחה, תוך התחשבות בגורמים כמו לחץ מים, יעילות אנרגטית ותקציב.