קידום מכירות באינטרנט
אוקטובר 8, 2022 מאת עורך 1

קידום מכירות באינטרנט

האינטרנט הביא לשינויים בהרגלי הצריכה, כפי ששום דבר לא עשה לפניו. שינוי לא פחות דרמטי הביא עימו האינטרנט, בכל מה שקשור עם שיווק, פרסום וכמובן קידום מכירות באינטרנט. בשורות הבאות נסביר כמה דגשים בנושא קידום באינטרנט, שכל בעל עסק ובפרט בעלי חנויות מקוונות, צריכים להכיר.

קידום מכירות באינטרנט דרך גוגל

דרך חיונית של קידום מכירות באינטרנט עוברת דרך גוגל. חברת גוגל, שהפיקה מנוע חיפוש יעיל, שירותי דואר אלקטרוני מפורסמים ועוד שלל פלטפורמות, מציעה אפשרות לביצוע קמפיינים ממומנים (קידום ממומן בגוגל). יחד עם זאת, שיטה לא פחות אפקטיבית ויש אומרים לפעמים אפילו יותר, מתבצעת דרך מנוע החיפוש, ולא על ידי מודעות בתשלום.
קידום עסקים בגוגל מסוג זה נעשה על ידי שימוש במילות מפתח אפקטיביות. לאחר מחקר מילות מפתח, משלבים מילות מפתח באתר, בתכנים, בכותרות וכדומה. קידום אורגני מסוג זה משפר מכירות בזכות הגדלת חשיפה דרך מנוע החיפוש. מחקרים גילו כי אתרים שזוכים לחשיפה בגוגל מוכרים הרבה יותר ונהנים מתנועת לקוחות מסיבית.

קידום מכירות באינטרנט דרך פלטפורמות תוכן

דרך נוספת של קידום המכירות באינטרנט נעזרת בפלטפורמות תוכן כגון טאבולה ואחרות הדומות לה. קידום מסוג זה אידיאלי לאתרים שרוצים לספק תוכן עם ערך, תוך בניית מוניטין. לצורך כך נחוץ לא רק שיתוף פעולה עם פלטפורמות תוכן, אלא גם הפקת תוכן עם ערך מוסף. הכלי השיווקי הינו מאמרים איכותיים שגולשים ירצו להיכנס ולהשקיע זמן בקריאתם. המאמרים הללו כוללים הפניה לאתר הלקוח או מסר שיווקי עדין אחר.

קידום מכירות באינטרנט בשיטות משלימות

פלטפורמות כגון יו טיוב, אינסטגרם וטיק טוק, מאפשרות לכל אחד להעלות תכנים וסירטונים. על ידי הפקת סרטוני מוצר מושקעים ניתן לקדם מכירות באופן מוצלח. במיוחד זה עובד לגבי מוצרים שמצטלמים בצורה נאה או כאלה שניתן לשלבם עם תכני אנימציה ייחודית. בחלק מהעסקים, קידום מכירות יתבצע על ידי השקת סרטוני תדמית או שיתוף פעולה עם משפיעני רשת. ניתן להזכיר עוד מגוון דרכים של קידום מכירות באינטרנט. למשל, דיוור במייל לחברי מועדון לקוחות, רימרקטינג, הקמת בלוג או ניוזלטר.

קידום אתרים