האם כדאי לבנות אתר מכירות
ספטמבר 18, 2022 מאת עורך 0

האם כדאי לבנות אתר מכירות

רצינו לשאול אתכם: מתי בפעם האחרונה ביצעתם רכישה מקוונת? אם היינו צריכים לנחש, לא צריך לחשוב יותר מדי על התשובה. לקנות באינטרנט כלקוח זה בסדר, אבל למכור באינטרנט? עדיף זה בעיקר בגלל שאתה יכול להרוויח כסף במקום לבזבז כסף.

מדוע כדאי למכור דרך האינטרנט

אם אי פעם שיחקת ברעיון של מכירה מקוונת, דע שיש לך שתי אפשרויות: האחת היא לבנות חנות מקוונת משלך ולמכור דרכה, או השנייה היא להציע מכירת מוצרים דרך אתר עסקאות גדולות. לכן, לפני שגם אתם תהנו מהכינוי "סוחר מקוון", בררו מדוע בניית אתר משלכם היא האפשרות הטבעית, המומלצת והזולה ביותר.
אתה יודע דבר אחד טוב מאוד: אתה רוצה להיות חלק מהדבר הגדול הזה שנקרא "מסחר אלקטרוני". מה לא ברור לך? מהי הדרך האידיאלית לבצע עסקה: דרך חנות מסחר אלקטרוני ששייכת לך או דרך חנות חיצונית שתפרסם ותרצה למכור את המוצרים שלך.

למי כדאי לבנות אתר מכירות?

אם תשאלו אותנו, פתיחת חנות אינטרנטית שלכם היא האפשרות הטובה ביותר ממגוון סיבות:

  • החנות שלך, הכללים שלך – פרסום באתרי דילים מחייב אותך להסתגל ל"חוקים המקומיים". אז תצטרכו לאמץ את מה שאתם אוהבים ולא אוהבים: מהמראה של האתר, דרך שירות הלקוחות שהוא מספק ועד למתחרים שיפרידו ביניכם מהעמוד. מצד שני, חנות מקוונת שנעשתה רק בשבילך מעניקה לך שליטה מלאה על כל היבט, כך שאתה היחיד שיכול לקבוע את הטון והסטנדרט לכל פרמטר.
  • הכנסה ורווח? רק שלך – כאשר אתה הבעלים של חנות משלך למכירת מוצרים/שירותים, כל ההכנסות והרווחים שייכים לך (אתה הבעלים של החנות, זוכרים?). לעומת זאת, אם אתם מפרסמים ומוכרים באתר מסחרי, אתם לרוב משלמים תשלום חודשי עבור הפרסום באתר, ואף חולקים את הרווחים עם בעל האתר.
  • השקעה בנכסים דיגיטליים – אתרי מסחר רבים בנויים כדי לשפר ולהפוך אותם לנכסים דיגיטליים. מה זה אומר בעצם? כלומר, בנוסף להכנסה ממכירת מוצרים, בעל האתר ירוויח גם ממכירת שטחי פרסום באתר או אפילו אקזיטים (כלומר מכירת נכסים דיגיטליים). אפשרות זו רלוונטית עבורך רק אם נבנה עבורך אתר מסחר. האם אתה יכול להחזיק נכס במקום להשקיע בו?